Zanim nowy samochód trafi do klienta, musi on zostać dostarczony z fabryki do salonu. Na czas transportu jest zazwyczaj w odpowiedni sposób zabezpieczany.
Stosuje się różnego rodzaju metody na uchronienie świeżo wyprodukowanego auta od zniszczeń. W niektórych przypadkach jest to po prostu folia, w innych „szyty na miarę” pokrowiec.
Przed wydaniem auta klientowi trzeba było zrobić unboxing. To 1 z 63 Lamborghini (wideo)
Właśnie z tym drugim typem zabezpieczeń mamy do czynienia w autach marki Porsche. Na załączonym nagraniu wideo zobaczysz proces „rozpakowywania” nowego 911 GT3 RS 992.
Dla wielu miłośników motoryzacji, takie filmy są po prostu satysfakcjonujące. Otwieranie i zdejmowanie kolejnych elementów jest w stanie ucieszyć oczy.
Za napęd w nowym Porsche 911 GT3 RS odpowiada wolnossący, 4.0 litrowy bokser. Generuje on moc 525 koni mechanicznych, oraz moment obrotowy wynoszący 465 niutonometrów.
Czas przyspieszenia od 0 do 100 km/h wynosi 3,2 sekundy, a od 0 do 200 km/h 10,6 sekundy. Prędkość maksymalna to 296 km/h, więc bardzo blisko magicznej bariery 300 km/h.
Kupując Bugatti przyjedzie ono do Ciebie w skrzyni z drewna. Unboxing robi wrażenie (wideo)
W polskich salonach cena Porsche 911 GT3 RS 992 startuje od 1 331 000 złotych. Nieco mniej, bo 1 023 000 złotych zapłacimy za 520-konne Porsche 911 GT3 992.
Wyświetl ten post na Instagramie