Tak wygląda nowe Porsche 911 GT3 po odbiorze z salonu. “Zrobili to na życzenie klienta” (wideo)

Każdy z nas ma wyobrażenie jak powinien wyglądać idealny odbiór nowego samochodu z salonu. Przed oczami mamy lśniące i błyszczące auto z lakierem w nieskazitelnej kondycji.

Niestety, jeśli masz trochę pojęcia o detailingu, możesz się obawiać, że przygotowanie nowego egzemplarza do wydania może czasami trochę „popsuć” auto. Wiele salonów korzysta z myjni automatycznej, która swoimi szczotkami potrafi rysować lakier.

Zabezpieczyli folią PPF Aston Martina Valkyrie. “Liczba detali przeraża detailingowców” (wideo)

Niektórzy klienci proszą zatem dilera, aby praktycznie w ogóle nie dotykał ich auta. Są w stanie przełknąć fakt, że odbierając samochód nie będzie on lśnił jak diament.

2022 Porsche 911 GT3 Touring 992
2022 Porsche 911 GT3 Touring 992

Takie osoby wolą od razu oddać samochód profesjonalistom, którzy w bezpieczny sposób umyją auto i przy okazji zabezpieczą lakier powłoką lub folią PPF. Taka sytuacja miała miejsce w przypadku Porsche 911 Touring, które zobaczysz na załączonym nagraniu wideo.

Auto przez dość długi czas oczekiwało w porcie na odbiór. Niestety, lakier dość mocno przez to ucierpiał, co doskonale widać na ujęciach pokazanych w filmie.

Na szczęście, po intensywnej pracy udało się auto doprowadzić do perfekcji. Teraz właściciel może śmiało odebrać swoje wymarzone Porsche w nieskazitelnej postaci.

2022 Porsche 911 GT3 Touring 992
2022 Porsche 911 GT3 Touring 992

Porsche 911 GT3 Touring napędzane jest wolnossącym silnikiem o pojemności 4.0 litrów. Generuje on moc 510 koni mechanicznych i 470 niutonometrów momentu obrotowego.

Koenigsegg CC850 w studio detailingowym. To jego pierwsze mycie od wyjazdu z fabryki (wideo)

Potencjał 6-cylindrowego boksera trafia na tylne koła, przez co czas przyspieszenia od 0 do 100 km/h to tylko 3,4 sekundy. Prędkość maksymalna to 320 km/h, a w polskich salonach Porsche cena GT3 Touring startuje od 946 000 złotych.