Porsche 911 Turbo S to piekielnie szybkie auto już w seryjnej postaci. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, aby uczynić je jeszcze szybszym. Tak też postąpił Manhart.
Ich najnowsze dzieło, czyli TR800, wyróżnia się nie tylko jeszcze lepszymi osiągami, ale również nieco odmienną stylistyką. Zabrakło natomiast typowego dla Manharta czarno-złotego oklejenia.
> Jeszcze go nie widzieli a już mają pakiet. Manhart MH2 560 to BMW M2 G87 mocniejsze o 100 KM
Nadwozie przyozdobiono pakietem firmy TopCar. Na przedniej osi pojawiły się 21-calowe, a na tylnej 22-calowe felgi. Auto „siedzi” trochę niżej dzięki zastosowaniu sprężyn H&R.
Seryjny egzemplarz Porsche 911 Turbo S napędzany jest 3.8 litrowym bokserem o mocy 650 koni mechanicznych. Pozwala on na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 2,7 sekundy.
> Teraz BMW X4 M Competition może być równie mocne jak BMW M5 CS. Oto Manhart MHX4 600
Po zabiegach Manharta moc wzrosła do 833 koni mechanicznych, a moment obrotowy do 965 niutonometrów. Niestety, tuner nie zdążył jeszcze zmierzyć nowych osiągów, ale z pewnością są imponujące.