Opel otworzył właśnie w swoich salonach możliwość zamówienia nowej generacji Astry. W końcu poznaliśmy pełny polski cennik, ale tylko wersji Hatchback.
Nowy Opel Astra Sports Tourer dopiero co zadebiutował, więc na jego wycenę musimy jeszcze trochę poczekać. Najprawdopodobniej będzie wymagana dopłata kilku tysięcy złotych względem hatchbacka.
> Opel Astra Sports Tourer (2022) oficjalnie. Bagażnik hybrydowego kombi pomieści 1 574 l
Najtańszym wariantem jest samochód w wersji standardowej, dostępnej tylko z 1.2 litrowym silnikiem benzynowym o mocy 110 koni mechanicznych i manualną skrzynią biegów o 6 przełożeniach. Zapłacisz za nią 82 900 złotych.
Astra będzie dostępna ponadto w 4 wersjach wyposażenia: Edition, Elegance, GS Line oraz Ultimate. Ta ostatnia wymaga zakupu hybrydowej odmiany napędowej.
Jeśli masz ochotę na Astrę ze 130-konnym silnikiem wysokoprężnym, musisz zapłacić co najmniej 103 900 złotych. Tyle kosztuje wariant z manualem i w wersji wyposażenia Edition.
Wybierając 8-stopniową skrzynię automatyczną od razu przeskakujemy wyżej do wersji Elegance, co skutkuje podniesieniem ceny do 122 900 złotych.
Najdroższa jest oczywiście hybryda o mocy 180 koni mechanicznych. Tę możemy kupić od poziomu Elegance wzwyż i będzie nas to kosztowało co najmniej 152 900 złotych.
> Oto nowy Opel Astra L (2022) oficjalnie. Jest większy od poprzednika i ma nawet 225 KM
Wybór najwyższej wersji wyposażenia Ultimate podnosi cenę Opla Astry do kwoty 173 900 złotych. Takim autem przejedziesz nawet 60 kilometrów na samym prądzie. Nadal czekamy na wariant o mocy 225 koni mechanicznych.