Gdy 650-konne Porsche 911 Turbo S to za mało. Oto Brabus 900 Rocket R za 2.5 mln zł (wideo)

W sieci od pewnego czasu krążą zdjęcia z prywatnego pokazu nowego projektu Brabusa. Dopiero teraz niemiecki tuner zaprezentował nam oficjalnie swoje dzieło.

Auto bazuje na Porsche 911 Turbo S 992 i nosi nazwę Brabus 900 Rocket R. Jak łatwo się domyślić, liczba ta oznacza ile koni mechanicznych ma do dyspozycji kierowca.

Porsche 911 Turbo S Brabus 900 Rocket R
Porsche 911 Turbo S Brabus 900 Rocket R

Za napęd odpowiada zmodyfikowana jednostka o pojemności 3.8 litra. Na wszystkie cztery koła trafia moc 900 koni mechanicznych i 1000 niutonometrów momentu obrotowego.

930 KM i 1550 Nm w Mercedesie-AMG GT od Brabusa. “Więcej mocy! Auto wytrzyma” (wideo)

Tuner deklaruje, że auto potrafi rozpędzić się od 0 do 100 km/h w 2,5 sekundy. Ze względu na bezpieczeństwo, zastosowano elektroniczny ogranicznik prędkości maksymalnej na wartości 340 km/h.

Porsche 911 Turbo S Brabus 900 Rocket R
Porsche 911 Turbo S Brabus 900 Rocket R

Oprócz lepszych osiągów, auto wyróżnia się przede wszystkim nowym bodykitem. Nadwozie zostało poszerzone, dorzucono kilka elementów aerodynamicznych i nowe felgi.

Mercedes EQS od Brabusa za 1.1 mln zł netto. Nie jest mocniejszy, ale przejedzie 7% więcej (wideo)

Wnętrze również doczekało się kilku zmian. Są obszyte na nowo fotele, boczki drzwi, a nawet podłoga. Oczywiście nie brakuje opcji personalizacji kolorystycznej.

Porsche 911 Turbo S Brabus 900 Rocket R
Porsche 911 Turbo S Brabus 900 Rocket R

Zostanie zbudowanych tylko 25 egzemplarzy Brabusa 900 Rocket R. Każdy z klientów musi się przygotować na wydatek 550 000 euro, czyli około 2 500 000 złotych.