Głównym przeznaczeniem flagowych limuzyn jest oczywiście zapewnienie najwyższego poziomu luksusu i prestiżu swoim właścicielom. Osiągi również są ważne, ale schodzą na dalszy plan.
Stosunkowo rzadko właściciele takich aut dokonują w nich jakichkolwiek modyfikacji. Jednym z wyjątków jest posiadacz Mercedesa-AMG S 63, którego zobaczysz na załączonym nagraniu wideo.
> Nowy Mercedes-AMG S 63 E Performance (2022) oficjalnie. Ponad 800 KM i 3,3 s do setki (wideo)
Pod maską tego modelu pracuje podwójnie turbodoładowana jednostka V8 o pojemności 4.0 litrów. Generuje ona moc 612 koni mechanicznych i moment obrotowy wynoszący 900 niutonometrów.
Dzięki napędowi na wszystkie koła auto to potrafi rozpędzić się od 0 do 100 km/h w 3,6 sekundy. Jego prędkość maksymalna to natomiast 300 km/h.
> Mercedes S63 AMG po tuningu na autostradzie bez limitu. “300 km/h pękło na luzaku” (wideo)
Właściciel czarnego egzemplarza uznał, że brzmienie i tak już głośnej jednostki napędowej można poprawić. Efekt zamontowania nowego układu wydechowego usłyszysz na nagraniu.