Toyota RAV4 (2022) w wersji GR Sport. Sztywne zawieszenie zapewnia lepsze prowadzenie SUV-a

Toyota poszerzyła właśnie gamę wersji jednego z bardziej popularnych SUV-ów na polskim rynku. Do oferty modelu RAV4 dołącza wariant GR Sport.

Z zewnątrz wyróżnia się on pomalowanymi fortepianową czernią nakładkami na nadkola, obudowami halogenów, lusterek i grillu w tym samym kolorze. Na nim znajduje się oczywiście odpowiednie logo GR. Są też 19-calowe felgi pokryte czarnym lakierem.

Toyota RAV4 GR Sport
Toyota RAV4 GR Sport

Toyota RAV4 ADVENTURE(2022) oficjalnie. Hybrydowy napęd na cztery koła w standardzie

Wewnątrz znajdziesz sportowe fotele pokryte zamszem i czarną skórą. Na zagłówkach wytłoczono logo GR, a większość elementów przeszyto kontrastującą nicią. Wyglada to całkiem nieźle.

Na liście wyposażenia standardowego mamy między innymi elektrycznie regulowane fotele z pamięcią ustawienia kierowcy, system kamer 360 stopni. Na desce rozdzielczej pojawił się ekran dotykowy o przekątnej 10,5 cala z nowym systemem multimedialnym.

Toyota RAV4 GR Sport
Toyota RAV4 GR Sport

Kierowca z pewnością doceni też przestrojone zawieszenie, które pozwala teraz na jeszcze pewniejsze pokonywanie zakrętów. Inżynierowie zastosowali sztywniejsze sprężyny i amortyzatory.

Toyota RAV4 GR Sport dostępna jest w wersji hybrydowej 2.5 AWD-i o mocy 222 koni mechanicznych, oraz w hybrydzie typu plug-in 2.5 AWD-i o mocy 306 koni mechanicznych. Ta pierwsza przyspiesza od 0 do 100 km/h w 8,1 sekundy, druga w równe 6 sekund.

Toyota RAV4 GR Sport
Toyota RAV4 GR Sport

Toyota GR Supra (2023) oficjalnie. Manualna skrzynia biegów i 3.0 litrowe R6 o mocy 340 KM

Nową wersję wyposażenia będzie można zamówić pod koniec 2022 roku. Cennik nie został jeszcze opublikowany, z pewnością zostanie to uzupełnione w niedalekiej przyszłości.