Elektryczne Porsche z daleka wygląda na seryjne. Karbon odchudził tego Taycana Turbo S o 45 kg

Masa wrogiem przyspieszenia. Takie stwierdzenie nie jest obce każdemu, kto interesuje się motoryzacją i próbował kiedyś modyfikować samochody.

Często stosowanym zabiegiem przez tunerów jest zastąpienie części karoserii odpowiednikami wykonanymi z włókna węglowego. Jest to bardzo lekki i wytrzymały materiał.

Porsche Taycan Turbo S Jager
Porsche Taycan Turbo S Jager

Brabus poprawił Porsche Taycana Turbo S. Jest subtelnie, dopóki nie zajrzysz do wnętrza (wideo)

Karbon ma oczywiście również walor estetyczny. Plecionka pokryta bezbarwnym lakierem świetnie podkreśla rasowy styl każdego sportowego samochodu.

Firma Jager postanowiła stworzyć pakiet dla elektrycznego Porsche Taycana. W jego skład wchodzą nowe felgi w rozmiarze 21 cali, oraz sporo elementów karbonowych.

Wśród nich znajdziesz maskę, błotniki, klamki, lusterka, spojler a także oba zderzaki. Zastąpienie tych części odpowiednikami z włókna węglowego pozwoliło na obniżenie masy auta aż o 45 kilogramów.

Porsche Taycan Turbo S Jager
Porsche Taycan Turbo S Jager

Nie wiemy niestety jak bardzo wpływa to na osiągi. Seryjne Porsche Taycan Turbo S potrafi natomiast rozpędzić się od 0 do 100 km/h w 2,8 sekundy.

Tak wyprzedzisz tylko elektrykiem. Gdy depnął, Porsche Taycan prawie się teleportował (wideo)

To za sprawą silników elektrycznych, które w momencie skorzystania z funkcji Launch Control dają kierowcy do dyspozycji aż 761 koni mechanicznych i 1050 niutonometrów. Podczas normalnej jazdy moc spada do 626 koni mechanicznych.