Z daleka wygląda na seryjne. Karbon odchudził Porsche Taycana Turbo S o 45 kg

Masa wrogiem przyspieszenia. Takie stwierdzenie nie jest obce każdemu, kto interesuje się motoryzacją i próbował kiedyś modyfikować samochody. Często stosowanym zabiegiem przez tunerów jest zastąpienie części karoserii odpowiednikami wykonanymi z włókna węglowego. Jest to bardzo lekki i wytrzymały materiał.

Porsche Taycan Turbo S Jager
Porsche Taycan Turbo S Jager

Karbon ma oczywiście również walor estetyczny. Plecionka pokryta bezbarwnym lakierem świetnie podkreśla rasowy styl każdego sportowego samochodu.

Firma Jager postanowiła stworzyć pakiet dla elektrycznego Porsche Taycana. W jego skład wchodzą nowe felgi w rozmiarze 21 cali, oraz sporo elementów karbonowych.

Wśród nich znajdziesz maskę, błotniki, klamki, lusterka, spojler a także oba zderzaki. Zastąpienie tych części odpowiednikami z włókna węglowego pozwoliło na obniżenie masy auta aż o 45 kilogramów.

Porsche Taycan Turbo S Jager
Porsche Taycan Turbo S Jager

Nie wiemy niestety jak bardzo wpływa to na osiągi. Seryjne Porsche Taycan Turbo S potrafi natomiast rozpędzić się od 0 do 100 km/h w 2,8 sekundy.

To za sprawą silników elektrycznych, które w momencie skorzystania z funkcji Launch Control dają kierowcy do dyspozycji aż 761 koni mechanicznych i 1050 niutonometrów. Podczas normalnej jazdy moc spada do 626 koni mechanicznych.