BMW nowym królem wyścigów spod świateł? M4 xDrive ma wielką ochotę na ten tytuł (wideo)

Pomijając wątpliwej urody stylistykę, nowe BMW M4, szczególnie w wersji Competition, jest piekielnie szybkim samochodem. Teraz sprawy mają się jeszcze lepiej, po wprowadzeniu do oferty ciekawej opcji.

Mowa oczywiście o napędzie na cztery koła xDrive, który po raz pierwszy dostępny jest dla tego modelu BMW. Jest to również jedyna dostępny wariant dla wersji Cabrio.

To najładniejsze i najszybsze M4 w ofercie. BMW M4 Competition xDrive Cabrio (2021) oficjalnie

3.0 litrowa, rzędowa szóstka nadal produkuje 510 koni mechanicznych i 650 niutonometrów momentu obrotowego, ale przekazuje je na asfalt w jeszcze bardziej efektywny sposób.

Żeby się o tym przekonać, do pojedynku zaproszono 450-konne Audi RS5 Sportback, oraz nieco mocniejszego, bo 573-konnego Nissana GT-R. Japończyk od zawsze świetnie radził sobie w tego typu wyścigach.

Mistrzu z BMW M4 nie lubi nudnych autostrad. Opuszcza je z wielkim hukiem i radością (wideo)

Na deser zaprezentowano jeszcze jedną próbę. Tym razem zamiast standardowego RS5, na linii startu stanęła wersją RS5-R od ABT. Jej 3.0 litrowy silnik generuje 530 koni mechanicznych. Czy to wystarczyło, żeby pokonać M4? Zapraszamy na seans.