Ono wręcz przyssie się do asfaltu. Jeszcze nie było aż tak rozbudowanej aerodynamiki (wideo)

Premiera tego modelu zbliża się do nas wielkimi krokami, ale Porsche nadal testuje nowe rozwiązania aerodynamiczne, które znajdą zastosowanie w nowym wariancie 911.

GT3 RS będzie torowym zabijaką, który najprawdopodobniej pobije każdy dotychczasowy rekord jakiegokolwiek toru wyścigowego na świecie.

Doładowali silnik Porsche 911 GT3 RS 991. Brak tylnego zderzaka zwróci uwagę każdego (wideo)

Dokona tego nie tylko dzięki 530-konnemu, wolnossącemu silnikowi 4.0 i superszybkiej przekładni PDK, ale głównie za sprawą bardzo zaawansowanych elementów aerodynamicznych.

Na torze Nurburgring pojawił się prototyp z nowymi elementami. Możesz je zobaczyć między innymi na dachu, przednich błotnikach oraz masce. Z samochodu zdjęto też kilka fragmentów kamuflażu.

Tak wygląda nowe Porsche 911 GT3 RS 992 (2022) z bliska. 530 KM i aktywny spojler (wideo)

Nie możemy się już doczekać oficjalnej premiery nowego Porsche 911 GT3 RS (992). Wersja produkcyjna z pewnością będzie wyglądała bardzo efektownie, głównie dzięki tylnemu skrzydłu z aktywnymi elementami DRS.