Doładowali silnik Porsche 911 GT3 RS 991. Brak tylnego zderzaka zwróci uwagę każdego (wideo)

Porsche 911 GT3 RS to najpopularniejsze torowe narzędzie w ofercie producenta z Zuffenhausen. 4.0 litrowa jednostka wolnossąca, generująca 500 koni mechanicznych i kręcąca się do 9 000 obrotów na minutę, przyprawia o ciarki każdego fana motoryzacji.

Poprzez brak doładowania nie występuje tam zjawisko turbodziury i kierowca w każdej chwili ma do dyspozycji potężną moc. Zdarza się jednak również tak, że nie wszystkim ona wystarcza.

Jedyne na świecie GT3 RS Cabrio na sprzedaż. Właściciel wydał na tuning 750 tyś. zł (wideo)

Nie każdy musi wtedy decydować się na zakup wariantu GT2 RS, który oferuje 700 koni mechanicznych. Amerykanie postanowili doładować silnik przy użyciu elementów firmy ProCharger.

Oprócz tego zastosowano układ wydechowy marki iPE, filtr powietrza K&N, głowicę Fabspeed Motorsport i kilka innych komponentów. Ostatecznie udało się osiągnąć moc 720 koni mechanicznych oraz moment obrotowy wynoszący 613 niutonometrów.

Końcówki wydechu jak w traktorze. Zobacz jaki dźwięk wydaje to Porsche 911 GT3 RS (wideo)

Musisz przyznać, że Porsche 911 GT3 RS bez tylnego zderzaka wygląda zjawiskowo, a dźwięk doładowanego silnika kręcącego się do 9 000 obrotów na minutę sprawia, że włosy stają dęba.