Nowe Subaru Forester (2022). Udoskonalono działanie systemu bezpieczeństwa EyeSight

Po 3 latach od premiery Subaru zaprezentowało Forestera po faceliftingu. Co prawda póki co jest to model na rynek japoński, ale żadnych zmian względem wersji dostępnej w naszym kraju raczej nie będzie.

Odświeżenie z zewnątrz ograniczyło się do zabiegów, które zazwyczaj stosowane są podczas faceliftingu. Mowa oczywiście o nowych reflektorach, lampach tylnych oraz delikatnie przemodelowanych zderzakach.

Nowe Subaru Outback (2021) wchodzi do PL. Pod maską słaby, wolnossący silnik i skrzynia CVT

Klienci otrzymują również nowe wzory felg aluminiowych oraz trzy nowe lakiery nadwozia: Cascade Green Silica, Autumn Green Metallic, oraz Brilliant Bronze Metallic.

2022 Subaru Forester
2022 Subaru Forester tył zielony

Pod nadwoziem nie zabrakło poprawek. Usprawniono działanie trybu e-Active Shift Control oraz zmodyfikowano zawieszenie. Do oferty nie trafiła żadna nowa jednostka napędowa.

Za poprawę bezpieczeństwa odpowiada teraz nowa kamera EyeSight z szerszym polem widzenia, która wykrywa niebezpieczeństwo, a także pomaga podczas jazdy z uruchomionym aktywnym tempomatem.

Japońską wersję nowego Forestera będzie można zamawiać już w sierpniu. Nadal musimy jeszcze poczekać na oficjalną polską informację prasową oraz nowy cennik.

2022 Subaru Forester
2022 Subaru Forester wnętrze

Aktualnie w naszych salonach dostępny jest Forester z benzynowym silnikiem 2.0 e-Boxer o mocy 150 koni mechanicznych, który wspomagany jest malutkim elektrykiem generującym niecałe 17 koni mechanicznych.

Za to Subaru z 1998 roku krzyczą ponad milion zł. To i tak mało, bo wartość będzie rosła

Klient może wybierać spośród pięciu poziomów wyposażenia. Najtańsza opcja Trend to koszt około 154 000 złotych. Za najbogatszą wersję Platinum musisz zapłacić aż 188 000 złotych.