Aż pięć nowych Porsche 911 dołącza do oferty. 480 KM również z napędem na obie osie

Porsche nie spoczywa na laurach. Do oferty niemieckiego producenta samochodów sportowych dołącza kolejna odmiana legendarnego modelu. Tak naprawdę możemy mówić aż o pięciu nowych wariantach 911. Mocniejsza i bardziej dynamiczna wersja GTS zadebiutowała w kilku wariantach nadwozia oraz z dwoma rodzajami napędu.

2022 Porsche 911 Carrera GTS
2022 Porsche 911 Carrera GTS przód

3.0 litrowy bokser o sześciu cylindrach generuje teraz 480 koni mechanicznych oraz 570 niutonometrów. W połączeniu z automatyczną skrzynią PDK auto jest w stanie rozpędzić się do 100 km/h w 3,3 sekundy.

Decydując się na zakup 911 GTS masz do wyboru aż pięć opcji. 911 Coupe oraz Cabrio dostępne są zarówno w wersji z napędem na tył jak i na obie osie.

2022 Porsche 911 Carrera GTS
2022 Porsche 911 Carrera GTS wnętrze

Oprócz tego możesz poprosić o wersję Targa, ale w tym modelu nie możesz wybrać opcji RWD. W każdym z modeli dostępna jest skrzynia automatyczna PDK oraz 7-biegowy manual o bardzo krótkim skoku lewarka.

Stylistycznie w standardzie GTS wyposażony jest w kilka czarnych lub przyciemnionych elementów nadwozia. Po raz pierwszy dla GTS możesz zamówić pakiet Lightweight Design, który pozwoli zaoszczędzić około 25 kilogramów. Twoje 911 otrzyma wtedy cieńsze boczne i tylne szyby, lekkie fotele karbonowe oraz lżejszy akumulator.

2022 Porsche 911 Carrera GTS
2022 Porsche 911 Carrera GTS tył

Nie znamy jeszcze polskiego cennika Porsche 911 Carrery GTS, ale znając życie nie będziemy musieli na niego długo czekać. Gdy tylko się pojawi nie omieszkamy Cię o nim powiadomić.