Porsche nie spoczywa na laurach. Do oferty niemieckiego producenta samochodów sportowych dołącza kolejna odmiana legendarnego modelu. Tak naprawdę możemy mówić aż o pięciu nowych wariantach 911. Mocniejsza i bardziej dynamiczna wersja GTS zadebiutowała w kilku wariantach nadwozia oraz z dwoma rodzajami napędu.

3.0 litrowy bokser o sześciu cylindrach generuje teraz 480 koni mechanicznych oraz 570 niutonometrów. W połączeniu z automatyczną skrzynią PDK auto jest w stanie rozpędzić się do 100 km/h w 3,3 sekundy.
Zobacz również
Ten chiński SUV potrafi zaskoczyć rodziców małych dzieci. Z dofinansowaniem do elektryków kosztuje 147 900 zł
Europejski SUV za 116 114 zł z prześwitem 20 cm przewyższa Omodę 5 z jej 14,5 cm. Jest hybrydą z bagażnikiem 480 litrów
Ta hybryda w stylu Lamborghini kosztuje 129 400 zł i ma bagażnik większy od MG HS. Niewielu kierowców wie, że to auto w zasięgu ich budżetuDecydując się na zakup 911 GTS masz do wyboru aż pięć opcji. 911 Coupe oraz Cabrio dostępne są zarówno w wersji z napędem na tył jak i na obie osie.

Oprócz tego możesz poprosić o wersję Targa, ale w tym modelu nie możesz wybrać opcji RWD. W każdym z modeli dostępna jest skrzynia automatyczna PDK oraz 7-biegowy manual o bardzo krótkim skoku lewarka.
Stylistycznie w standardzie GTS wyposażony jest w kilka czarnych lub przyciemnionych elementów nadwozia. Po raz pierwszy dla GTS możesz zamówić pakiet Lightweight Design, który pozwoli zaoszczędzić około 25 kilogramów. Twoje 911 otrzyma wtedy cieńsze boczne i tylne szyby, lekkie fotele karbonowe oraz lżejszy akumulator.

Nie znamy jeszcze polskiego cennika Porsche 911 Carrery GTS, ale znając życie nie będziemy musieli na niego długo czekać. Gdy tylko się pojawi nie omieszkamy Cię o nim powiadomić.



