Porsche nie spoczywa na laurach. Do oferty niemieckiego producenta samochodów sportowych dołącza kolejna odmiana legendarnego modelu.
Tak naprawdę możemy mówić aż o pięciu nowych wariantach 911. Mocniejsza i bardziej dynamiczna wersja GTS zadebiutowała w kilku wariantach nadwozia oraz z dwoma rodzajami napędu.

> Nowość w ofercie Porsche. Nie zapłacisz za nią ani grosza. 911 GT3 Touring (2022) oficjalnie
3.0 litrowy bokser o sześciu cylindrach generuje teraz 480 koni mechanicznych oraz 570 niutonometrów. W połączeniu z automatyczną skrzynią PDK auto jest w stanie rozpędzić się do 100 km/h w 3,3 sekundy.
Decydując się na zakup 911 GTS masz do wyboru aż pięć opcji. 911 Coupe oraz Cabrio dostępne są zarówno w wersji z napędem na tył jak i na obie osie.

Oprócz tego możesz poprosić o wersję Targa, ale w tym modelu nie możesz wybrać opcji RWD. W każdym z modeli dostępna jest skrzynia automatyczna PDK oraz 7-biegowy manual o bardzo krótkim skoku lewarka.
Stylistycznie w standardzie GTS wyposażony jest w kilka czarnych lub przyciemnionych elementów nadwozia. Po raz pierwszy dla GTS możesz zamówić pakiet Lightweight Design, który pozwoli zaoszczędzić około 25 kilogramów. Twoje 911 otrzyma wtedy cieńsze boczne i tylne szyby, lekkie fotele karbonowe oraz lżejszy akumulator.

> Pokonał Nurburgring szybciej niż Słowacy Polaków. To najszybszy SUV w historii (wideo)
Nie znamy jeszcze polskiego cennika Porsche 911 Carrery GTS, ale znając życie nie będziemy musieli na niego długo czekać. Gdy tylko się pojawi nie omieszkamy Cię o nim powiadomić.