Nowość w ofercie Porsche. Nie zapłacisz za nią ani grosza. 911 GT3 Touring (2022) oficjalnie

Tak jak można się było tego spodziewać, do oferty producenta sportowych samochodów z niemieckiego Zuffenhausen dołącza nowa odmiana 911 GT3.

Porsche uznało, że nowa torowa zabawka może się spodobać również osobom, dla których krzykliwy wygląd nie jest najlepszym wyborem.

Porsche 911 GT3 (2022) debiutuje: Nordschleife przejedzie w mniej niż 7 minut

Do 911 GT3 przewidziano więc pakiet Touring. Dzięki niemu twój egzemplarz zostanie pozbawiony wielkiego tylnego skrzydła, które robi ogromne wrażenie na każdym kto widzi nową GT3.

2022 Porsche 911 GT3 Touring 992
2022 Porsche 911 GT3 Touring 992

Oprócz tego ramki wokół szyb zostaną zamienione na chromowane, a dokładka przedniego zderzaka pomalowana kolorem nadwozia. Takie zmiany zapewniają stonowany wygląd, przy zachowaniu wszelkich zalet torowego GT3.

> Ogromne skrzydło w Porsche 911 GT3 RS. Mając takie w swojej Calibrze straciłbyś dowód (wideo)

Wewnątrz producent zastosował rozszerzony pakiet skórzanej tapicerki, a także wyjątkowe wstawki w boczkach drzwi oraz na desce rozdzielczej.

Zamawiając Porsche GT3, którego ceny zaczynają się od 883 000 złotych, możesz zamówić pakiet Touring, który kosztuje 0,00 złotych. Dokładnie tak, producent nie pobiera żadnej opłaty za taką opcję.

2022 Porsche 911 GT3 Touring 992
2022 Porsche 911 GT3 Touring 992

Standardowo auto posiada 6-stopniową skrzynię manualną. Jeśli chciałbyś wyposażyć swoje GT3 Touring w automat PDK, to dealer Porsche również nie pobierze za to żadnej dodatkowej opłaty.

Nowe Porsche 911 GT3 992 pokonało na torze rywali mocniejszych o ponad 200 KM (wideo)

Poza wymienionymi wyżej zmianami nie ma nic nowego w stosunku do GT3. Napęd zapewnia 4.0 litrowa jednostka o mocy 510 koni mechanicznych, która rozpędza auto do 100 km/h w 3,9 sekundy ze skrzynią manualną oraz 3,4 sekundy z PDK.