Nie wiesz czy kupić zwykłe Porsche 911 GT3, czy wersję Touring? On ma dwa w jednym (wideo)

Obecna generacja Porsche 911 GT3 992 oferowana jest w dwóch wariantach. Wyrażając chęć zakupu możesz zdecydować się na odmianę Touring lub standardową.

Główna różnica między nimi to obecność lub brak tylnego skrzydła. Nie ma natomiast żadnego znaczenia dla ceny, gdyż w obu przypadkach wynosi ona aktualnie 1 023 000 złotych za podstawę.

Jeśli jesteś szczęściarzem, właśnie stoisz przed takim wyborem i nie wiesz na co się zdecydować, mamy dla Ciebie małą poradę. Coś w rodzaju „lifehacka”.

Naszym zdaniem, lepszą opcją jest zakup standardowego Porsche 911 GT3. Tak samo zrobił bohater załączonego nagrania wideo, który szybko „rozkminił” jak odkręcić spojler w razie potrzeby.

Bardzo możliwe, że musiał dokupić kilka zaślepek, aby po odkręceniu skrzydła nie było żadnych otworów. Tak czy siak, ma teraz „dwa w jednym” i może zmieniać wygląd auta w zależności od swojego nastroju.

Dla przypomnienia, za napęd w Porsche 911 GT3 odpowiada wolnossący silnik 6-cylindrowy o pojemności 4.0 litrów. Na tylną oś trafia 510 koni mechanicznych i 470 niutonometrów.

Porsche 911 GT3 Touring w manualu i kręte drogi w górach. “Mam ciarki jak to oglądam” (wideo)

Egzemplarz z manualną skrzynią biegów przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,9 sekundy, a taki z automatem PDK w 3,4 sekundy. Prędkość maksymalna to w zależności od rodzaju przekładni 318 lub 320 km/h.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez Phil (@philisme)