Kupił Cuprę z silnikiem 1.4 l. „W pewnym momencie użytkowania przestał mu odpowiadać wydech”

Montowanie „udawanych” końcówek układu wydechowego w nowych samochodach to jeden z najbardziej nielubianych trendów wśród miłośników motoryzacji. Można się z tym spotkać u wielu producentów.

Jednym z nich jest Cupra, która montuje tego typu rozwiązania w modelach o niższej mocy. Przykładem jest Cupra Leon w hybrydowej odmianie z silnikiem 1.4.

Jak pozbyć się “fejkowych” końcówek wydechu z Audi SQ5 TFSI w 30 minut? (wideo)

Takie auto daje kierowcy do dyspozycji moc 245 koni mechanicznych i przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwające 6,7 sekundy. Właściciel musi się też liczyć z krytyką ze strony znajomych.

Chodzi oczywiście o atrapy końcówek wydechów, które umieszczone są w tylnym zderzaku. Bohater załączonego nagrania wideo miał już dość słuchania takich tekstów.

Pojechał do firmy zajmującej się sprzedażą i montażem części tuningowych. Zaledwie kilka godzin później jego hybrydowa Cupra zyskała prawdziwy układ wydechowy, który wygląda i brzmi dużo lepiej.

A tutaj możesz posłuchać jak brzmi auto po zastosowaniu modyfikacji.