Kierowca chciał sprawdzić, ile mocy ma jego Audi RS3 po tuningu. “Dobrze, że nikt nie stał obok” (wideo)

Hamownia to miejsce, które bardzo chętnie odwiedzane jest przez tunerów. Mogą oni się dowiedzieć, jakim przyrostem mocy i momentu obrotowego poskutkowały modyfikacje.

Oglądając załączone nagranie wideo uświadomisz sobie, dlaczego niebezpiecznie jest stać przy aucie podczas pomiaru. Tym razem na rolki wjechało Audi RS3 8V po tuningu.

Nowym BMW M2 G87 wybrał się na hamownię. “Oferuje nieco inną moc, niż oficjalnie” (wideo)

Nie wiemy w jaką moc celował właściciel. W każdym razie, chyba nieco przesadzono z niektórymi ustawieniami, gdyż silnik po prostu rozpadł się na części.

W pewnym momencie oderwał się od niego kolektor dolotowy. Metalowy element wystrzelił w powietrze z ogromną prędkością. Gdyby ktoś stał w pobliżu, mogłoby się to skończyć tragicznie.

Pod maską Audi RS3 pracuje 2.5 litrowy silnik R5 turbo. Generuje on moc 400 koni mechanicznych i 480 niutonometrów momentu obrotowego. Auto potrafi rozpędzić się od 0 do 100 km/h w 4,1 sekundy.