Nowa Honda CR-V 2023 pierwszy raz z hybrydą typu plug-in. Na prądzie przejedzie 82 km (wideo)

Zdjęcia nowej generacji Hondy CR-V mogliśmy zobaczyć już w maju 2022 roku. Dopiero teraz natomiast, udało nam się poznać specyfikację tego modelu, który w końcu trafia do Europy.

W polskich salonach Hondy będziemy mieli do wyboru dwa warianty napędowe. Klienci będą mogli się zdecydować, czy wolą hybrydę e:HEV, czy jednak odmianę typu plug-in.

2023 Honda CR-V e:PHEV
2023 Honda CR-V e:PHEV

Tak wygląda nowa Honda CR-V (2022). Japoński SUV urósł, a pod maską hybryda 2.0 e:HEV

W obu wersjach pod maską pracuje 4-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności 2.0 litrów. Niestety nadal nie wiemy, jaką moc będzie miał do dyspozycji kierowca.

W przypadku Hondy CR-V e:PHEV, akumulatory mają pozwolić na przejechanie do 82 kilometrów w trybie bezemisyjnym. Ładowanie baterii w optymalnych warunkach od 0 do 100 procent ma zająć około 2,5 godziny.

2023 Honda CR-V e:PHEV
2023 Honda CR-V e:PHEV

Nowa Honda CR-V posiada o 38 milimetrów dłuższy rozstaw osi, dzięki czemu pasażerowie odczują jeszcze większą przestrzeń wewnątrz. Osoby siedzące na tylnej kanapie docenią komfort zapewniony poprzez możliwość regulacji kąta oparcia.

CR-V jest pierwszym modelem, w którym zastosowano pakiet asystentów Honda Sensing 360. System ten stale monitoruje to, co dzieje się dookoła samochodu i potrafi pomóc kierowcy w uniknięciu kolizji.

2023 Honda CR-V e:PHEV
2023 Honda CR-V e:PHEV

Oto ponad 800-konna Honda CR-V. “Już nigdy nie spóźnisz się z dziećmi do przedszkola” (wideo)

Honda CR-V szóstej generacji trafi do polskich salonów jeszcze w tym roku. Dokładnej daty, podobnie jak cennika, niestety jeszcze nie znamy.