Uznali, że 625-konne BMW M8 się “nie odpycha”. G-Power wycisnął z silnika 4.4 V8 aż 900 KM

Seryjne BMW M8 Competition oferuje genialne osiągi i świetną stylistykę. Szczególnie w wydaniu Gran Coupe może się podobać i dzięki dodatkowej parze drzwi staje się nieco bardziej praktyczne.

Jak oczywiście wiadomo, nie wszystkim wystarczy posiadanie standardowego auta, a moc 625 koni mechanicznych z czasem może się wydawać niewystarczająca. Na szczęście, jest taka firma jak G-Power.

BMW M8 Competition Gran Coupe G-Power
BMW M8 Competition Gran Coupe G-Power

Kiedy znudzi Ci się najlepsze BMW M w historii. G-Power wycisnął z M5 CS 900 KM i 1050 Nm

Na załączonych zdjęciach zobaczysz egzemplarz, który już dawno zapomniał co to znaczy mieć „tylko” 625 koni. Obecnie kierowca ma do dyspozycji dużo więcej.

Tunerowi udało się osiągnąć moc 900 koni mechanicznych, oraz moment obrotowy wynoszący 1050 niutonometrów. Liczby robią ogromne wrażenie i jesteśmy ciekawi jak to wpłynęło na osiągi.

BMW M8 Competition Gran Coupe G-Power
BMW M8 Competition Gran Coupe G-Power

Niestety, tuner nie pochwalił się cyferkami w tej kwestii. Przypomnimy tylko, że seryjne M8 Competition Gran Coupe przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,2 sekundy i może pędzić nawet 305 km/h.

Tak brzmi BMW M5 F90 po montażu wydechu za 30 tysięcy złotych. To układ G-Power (wideo)

Oprócz zmian pod maską, G-Power zastosował delikatny pakiet stylistyczny. Nowa maska i spojler na klapie bagażnika zdradzają, że „coś tu się święci”.