Tak brzmi BMW M5 F90 po montażu wydechu za 30 tysięcy złotych. To układ G-Power (wideo)

Naszym zdaniem, najlepiej brzmiącą generacją BMW M5 jest E60. Nie należy ona do bezawaryjnych, ale odwdzięcza się niesamowitym dźwiękiem silnika.

Producent zdecydował się wtedy zastosować pod maską 5.0 litrowe V10. Generuje ono 507 koni mechanicznych oraz 520 niutonometrów. Momentami jego brzmienie przypomina stare bolidy Formuły 1.

Oto marzenie wszystkich fanów BMW. M5 E61 Touring z manualną skrzynią biegów (wideo)

Dzisiaj, gdy wolnossące jednostki prawie już nie istnieją na rynku, nie możemy już liczyć na aż takie szaleństwa. BMW M5 F90 owszem, jest piekielnie szybkie i brzmi nieźle, ale daleko mu do tego, co znamy z przeszłości.

Wielu posiadaczy nowej M5 szuka zatem jakiejś alternatywy. Kilku tunerów oferuje głośniejsze układy wydechowe dla sportowego sedana BMW. Jedną z propozycji jest widoczny na załączonym nagraniu G-Power.

Zestaw zakończony jest końcówkami o średnicy 90 i 100 milimetrów, na których nałożone zostały karbonowe nakładki. Wygląda to bardzo efektownie i równie dobrze brzmi.

BMW M5 CS teraz jeszcze mocniejsze. Dzięki G-Power możesz mieć nawet 900 KM i 1050 Nm

Układ GP-Deeptone można zastosować zarówno w standardowym M5 jak i odmianie Competition. Nie ma również znaczenia czy auto jest sprzed liftingu czy jest już po nim. G-Power życzy sobie za taki wydech nieco ponad 30 000 złotych.