Wskazówka “nie wymięka” nawet powyżej 300 km/h. Mało kto podskoczy tej limuzynie (wideo)

Mercedes-Benz doskonale wie, że przy największych limuzynach klienci oczekują nie tylko komfortu, ale również osiągów. Topowe warianty AMG 63 lub AMG 65 widnieją w ofercie od lat.

Na obecną generację „eSki” w wydaniu AMG musimy jeszcze poczekać. W przypadku poprzedniego wydania, czyli W222, topowym wariantem było S 65 z 6.0 litrowym V12 o mocy 630 koni mechanicznych.

Mercedes-AMG S 65 Brabus Rocket 900
Mercedes-AMG S 65 Brabus Rocket 900

Zamontował 12 końcówek wydechu do S-Klasy. Nie wytrzymał “z beki” jak to zobaczył (wideo)

Potencjał tej jednostki napędowej dostrzegł Brabus, który postanowił wycisnąć z niego jeszcze więcej. Tak też powstał pakiet Brabus 900 Rocket, dostępny dla tego właśnie modelu.

Kierowca tak zmodyfikowanej limuzyny ma do dyspozycji całkiem niezłe „stadko”. Na polecenia wydawane prawą stopą czeka 900 koni mechanicznych oraz aż 1500 niutonometrów.

Mercedes-AMG S 65 Brabus Rocket 900
Mercedes-AMG S 65 Brabus Rocket 900

Mercedes-AMG E 63 S szybszy niż Lamborghini. Brabus wpakował pod maskę 900 KM (wideo)

Czas przyspieszenia od 0 do 100 km/h to 3,7 sekundy, ale dużo większe wrażenie robi prędkość maksymalna. Wskazówka widoczna na załączonym nagraniu wideo nie wymięka nawet grubo powyżej 300 km/h.