Mamy wrażenie, że jest wiele osób, które wstrzymują się nadal z wymianą swojej obecnej Klasy S generacji W222 na nową W223. Powód jest bardzo prosty. Nadal czekają na flagowy wariant napędowy.
Mercedes Klasy S w wydaniu AMG już wkrótce powinien zadebiutować na rynku. Producent przeprowadza ostatnie już testy na niemieckim torze Nurburgring.
> Nowy Mercedes-AMG GT ma się znacznie różnić od SL. “To będzie zupełnie inne auto” (wideo)
Na szczęście, limuzyny nie czeka taki sam los jak modelu AMG C 63. Pod maską S 63 nadal będzie pracowało 4.0 litrowe V8, które najpewniej zaoferuje ponad 600 koni mechanicznych.
Przewiduje się również, że do oferty dołączy wariant E Performance. Znajdziemy w nim układ hybrydowy typu Plug-In, znany z Mercedesa-AMG GT 63 S E Performance 4-Drzwiowego Coupe 4MATIC+.
> Tak brzmi nowy Mercedes-AMG C 63 (2022) z hybrydowym 2.0 R4. “Oddajcie nam V8” (wideo)
Tam kierowca dostaje do dyspozycji aż 843 konie mechaniczne oraz 1 400 niutonometrów momentu obrotowego. Zdecydowanie byłaby to najmocniejsza limuzyna na rynku.