Nowy w pełni elektryczny bus Volkswagena powoli zaczyna zbierać pozytywne recenzje. Fani motoryzacji doceniają trud producenta i zastosowanie sporej liczby nawiązań stylistycznych do legendarnego Volkswagena T1.
Teraz, kilka dni po premierze VW ID.Buzz, w sieci pojawiają się informacje na temat wariantów, które pojawią się w ofercie nieco później. Wstępnie ma to być tylko auto z 204-konnym napędem na tylną oś i baterią o pojemności 77 kWh netto.
> Volkswagen ID.Buzz (2022) oficjalnie. Ma 204 KM i akumulatory o pojemności 77 kWh (wideo)
Nieco później, bo w 2023 roku, klienci będą mogli się zdecydować na wariant ze zwiększonym rozstawem osi. Tam znajdzie się miejsce dla trzeciego rzędu foteli, a także dla większych akumulatorów o pojemności 111 kWh.
Pojawi się również mocniejsza opcja napędowa. ID.Buzz, podobnie jak ID.5 GTX, otrzyma dodatkowy silnik elektryczny na przedniej osi. Kierowca będzie miał do dyspozycji 299 koni mechanicznych.
> Oto wszystkie smaczki stylistyczne Volkswagena ID.Buzz. Jest ich naprawdę sporo (wideo)
Będzie też coś dla oszczędnych osób. Volkswagen ID.Buzz Pure ma być najtańszą wersją tego modelu. W podwoziu zamontowane będą akumulatory o pojemności 58 kWh netto.