Będzie więcej wariantów ID.Buzz. Volkswagen chce trafić do jak najszerszego grona klientów

Nowy w pełni elektryczny bus Volkswagena powoli zaczyna zbierać pozytywne recenzje. Fani motoryzacji doceniają trud producenta i zastosowanie sporej liczby nawiązań stylistycznych do legendarnego Volkswagena T1.

Teraz, kilka dni po premierze VW ID.Buzz, w sieci pojawiają się informacje na temat wariantów, które pojawią się w ofercie nieco później. Wstępnie ma to być tylko auto z 204-konnym napędem na tylną oś i baterią o pojemności 77 kWh netto.

2022 Volkswagen ID.Buzz
2022 Volkswagen ID.Buzz

Volkswagen ID.Buzz (2022) oficjalnie. Ma 204 KM i akumulatory o pojemności 77 kWh (wideo)

Nieco później, bo w 2023 roku, klienci będą mogli się zdecydować na wariant ze zwiększonym rozstawem osi. Tam znajdzie się miejsce dla trzeciego rzędu foteli, a także dla większych akumulatorów o pojemności 111 kWh.

Pojawi się również mocniejsza opcja napędowa. ID.Buzz, podobnie jak ID.5 GTX, otrzyma dodatkowy silnik elektryczny na przedniej osi. Kierowca będzie miał do dyspozycji 299 koni mechanicznych.

2022 Volkswagen ID.Buzz
2022 Volkswagen ID.Buzz

Oto wszystkie smaczki stylistyczne Volkswagena ID.Buzz. Jest ich naprawdę sporo (wideo)

Będzie też coś dla oszczędnych osób. Volkswagen ID.Buzz Pure ma być najtańszą wersją tego modelu. W podwoziu zamontowane będą akumulatory o pojemności 58 kWh netto.