Toyota zaprezentowała jeszcze bardziej sportowy wariant swojego miejskiego hatchbacka. Niestety GRMN Yaris zostanie wyprodukowany w liczbie tylko 500 egzemplarzy, które trafią wyłącznie na rynek japoński.
Z samochodu usunięto tylną kanapę, zwiększono liczbę spawów nadwozia, co zwiększyło jego sztywność, zastosowano skrzynię biegów o krótszych przełożeniach, dorzucono karbonową maskę i kubełkowe fotele Recaro.
Pod maską pozostała 1.6 litrowa jednostka 3-cylindrowa, która generuje teraz 272 konie mechaniczne oraz 390 niutonometrów momentu obrotowego. Ważną zmianą, w stosunku do GR Yarisa, jest pojawienie się szpery na obu osiach.
Oprócz tego, do Toyoty GRMN Yaris możesz dokupić jeden z dwóch pakietów: Circuit lub Rally. Pierwszy z nich składa się z nowych dokładek na przednim zderzaku i progach, wydajniejszych hamulców, 18-calowych felg BBS, regulowanego zawieszenia Bilstein oraz charakterystycznego spojlera dachowego.
Toyota GRMN Yaris z pakietem Circuit jest lżejsza o 20 kilogramów od standardowego GR Yarisa. Dodatkowo, powstanie tylko 50 egzemplarzy w szarym matowym kolorze.
Drugi pakiet nazywa się Rally Package. Otrzymujesz wraz z nim dodatkowe osłony podwozia, zmodyfikowane zawieszenie, wzmocnione stabilizatory i roll-bar.
> Kupić Toyotę GR Supra to jak trafić „szóstkę”. Nie wystarczą pieniądze, potrzebne jest szczęście
Japończycy będą musieli wziąć udział w loterii. Producent wylosuje 500 szczęśliwców, którzy otrzymają pozwolenie na zakup jednego z 500 egzemplarzy GRMN Yarisa.