0.7 za 328 000 złotych. Tyle dzieli najsłabsze Porsche 911 od torowego wariantu GT3 (wideo)

Na rynku nie brakuje modeli samochodów, gdzie różnica między najsłabszym a najmocniejszym wariantem wynosi kilkaset tysięcy złotych. Jednym z przykładów jest chociażby Porsche 911.

Cena bazowego Porsche 911 Carrera to 537 000 złotych. Najdroższy, póki co, wariant, czyli Turbo S Cabrio, to koszt co najmniej 1 160 000 złotych. To ponad dwukrotnie więcej.

Stolec wciągnął Porsche 911 do rowu. Pijany właściciel twierdzi, że nie pamięta kto prowadził

Porsche 911 Carrera napędzana jest 3.0 litrowym silnikiem 6-cylindrowym, który oferuje kierowcy 385 koni mechanicznych oraz 450 niutonometrów momentu obrotowego.

W tym pojedynku nie weźmie udziału wariant Turbo S, ale najszybsze 911 z napędem na tył, czyli GT3. Mamy tam 4.0 litrowy silnik o mocy 510 koni mechanicznych i momencie obrotowym wynoszącym 470 niutonometrów.

Nowe 911 kosztuje pół miliona złotych. Za to stare Porsche musisz zapłacić 20 razy tyle (wideo)

Wyłonienie zwycięzcy nie będzie oczywiście trudne. W tym wyścigu bardziej chodzi o pokazanie różnicy między skrajnymi wariantami. Właśnie za nią dopłaca się 328 000 złotych.