Wygląda jak każdy AMG GT R Roadster, a jest szybszy od kosztującego 2 miliony Black Series

W dzisiejszych czasach podniesienie mocy turbodoładowanego silnika nie należy do najtrudniejszych zadań. Na rynku znajdziesz wielu specjalistów w tej dziedzinie.

Jednym z nich jest niemiecki Posaidon, który właśnie zaprezentował nową usługę związaną z Mercedesem-AMG GT R Roadster. Jego 4.0 litrowy silnik V8 biturbo seryjnie oferuje kierowcy 585 koni mechanicznych oraz 700 niutonometrów. Dzięki temu, tylnonapędowe auto rozpędza się do 100 km/h w 3,6 sekundy.

Posaidon Mercedes AMG GT R Roadster
Posaidon Mercedes AMG GT R Roadster

Ta cichociemna Klasa S skrywa pod maską 940 KM. Pan prezes może pędzić aż 350 km/h

Jeśli jesteś posiadaczem jednego z 750 egzemplarzy GT R Roadster, Posaidon przygotował dla Ciebie aż cztery opcje, w zależności od tego ile mocy potrzebujesz. Najtańszą opcją jest zwykła zmiana oprogramowania, która pozwala na osiągnięcie 670 koni mechanicznych oraz 800 niutonometrów.

Ingerując nieco w mechanikę, pierwszy poziom modyfikacji przynosi wzrost mocy do 780 koni mechanicznych, oraz momentu obrotowego do 850 niutonometrów. To więcej, niż w najmocniejszym wariancie AMG GT Black Series, a mówimy dopiero o pierwszym z etapów tuningu.

Posaidon Mercedes AMG GT R Roadster
Posaidon Mercedes AMG GT R Roadster

Poziom drugi, nazwany RS 830, to moc 830 koni mechanicznych oraz moment obrotowy wynoszący 950 niutonometrów. Dla największych zapaleńców stworzono jednak opcję RS 830+, która pozwala na osiągnięcie 100 km/h w 2,9 sekundy oraz rozpędzenie się do aż 360 km/h. Wszystko to za sprawą 880 koni mechanicznych i 1 000 niutonometrów.

Będzie tylko pięć takich Mercedesów-AMG bez dachu. Wszystkie zostały już sprzedane (wideo)

Co za potwór. Niestety, a może i stety, z zewnątrz tego w ogóle nie widać. Posaidon nie zastosował ani jednej zmiany stylistycznej, poza tabliczką z logo swojej marki umieszczoną na pokrywie silnika.