Ta cichociemna Klasa S skrywa pod maską 940 KM. Pan prezes może pędzić aż 350 km/h

Wciąż czekamy na nową generację Mercedesa Klasy S w wariancie przygotowanym przez AMG. Najprawdopodobniej będziemy mieli do czynienia z napędem hybrydowym.

Układ bazujący na 4.0 litrowym silniku V8 biturbo może oferować kierowcy ponad 700 koni mechanicznych oraz przyspieszenie do 100 km/h w czasie około 3,5 sekundy.

Hybrydowy Mercedes-AMG S 63 e będzie miał 700 KM. BMW i Audi mogą się schować (wideo)

Jeśli gotówka pali Ci się w rękach i nie chcesz już dłużej czekać na superszybką limuzynę, kupuj Mercedesa-AMG S 63 poprzedniej generacji W222. Niemiecki tuner Posaidon sprawi, że będzie ona niedościgniona.

Dzięki zastosowaniu najwyższego pakietu RS830+ seryjna moc 612-konnego silnika może wzrosnąć do… 940 koni mechanicznych. Moment obrotowy wyniesie w tym przypadku aż 1 280 niutonometrów.

Mercedes-AMG S 63 Posaidon RS 830 plus
Mercedes-AMG S 63 Posaidon RS 830 plus przód

Jeśli nie potrzebujesz aż tylu koni, możesz zdecydować się na jeden z pośrednich wariantów, których rezultatem będzie wzrost mocy do 707, 830 lub 880 koni mechanicznych. Ten najsłabszy zawiera jedynie poprawki oprogramowania, w pozostałych zmieniane są już komponenty silnika.

Mercedes-AMG A45 S 2020 po tuningu Posaidon: 525 KM, 324 km/h

Posaidon nie bawi się w żadne pakiety stylistyczne, więc Twoja Klasa S będzie nadal wyglądała jak seryjna i nie będzie prowokowała małolatów w tuningowanych Hondach Civic.