Volkswagen T-Roc to crossover, który w standardowych wersjach napędzany jest przez silniki o małych pojemnościach. Na szczycie oferty T-Roc stoi wariant R, który seryjnie generuje 300 koni mechanicznych i pozwala na przyspieszenie do pierwszej setki w czasie 4,8 sekundy oraz osiągnięcie prędkości maksymalnej 250 km/h. Co ma zrobić właściciel, dla którego takie osiągi są niewystarczające?
Pozostaje wizyta w garażu tunera McChip. Firma tuningowa wprowadziła do oferty cztery zestawy modernizacji dla Volkswagena T-Roc R, które zapewniają maksymalnie do 475 koni mechanicznych oraz 510 Nm maksymalnego momentu obrotowego z silnika 2.0 TSI (pakiet 4 – Stage 4).
> Volkswagen Golf VIII R (2021): w nowym modelu 320 KM i dwa nowe tryby (w tym Drift Mode)
Pakiet 1 (Stage 1) zwiększa moc jednostki napędowej do 350 koni mechanicznych i 440 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
Pakiet 2 (Stage 2) podnosi moc do 375 koni mechanicznych i 455 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
Pakiet 3 (Stage 3) obejmuje przeróbki zwiększające moc silnika do 430 koni mechanicznych oraz 485 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
Ile kosztuje tuning Volkswagena T-Roc R? Ceny za pakiety wynoszą odpowiednio: 999 euro, 3109 euro, 7719 euro i 8999 euro. Najbardziej zaawansowany pakiet zawiera nowy intercooler, większą turbinę, przeprogramowaną jednostkę sterującą pracą silnika i nowy wydech.
Tuner chwali się, że prędkość maksymalna T-Roc R z pakietem 4 wzrosła do 285 km/h.