Wycisnął wszystko z BMW XM za 1 mln zł. “Nieźle jak na auto ważące prawie 3 tony” (wideo)

BMW XM to zdecydowanie najbardziej kontrowersyjny model tego producenta w ciągu ostatnich miesięcy. Zupełnie nowy SUV powstał w dziale BMW M, aby uczcić 50-te urodziny.

Standardowa odmiana tego modelu to hybryda typu plug-in, pod maską której pracuje 4.4 litrowy silnik V8. Wspólnie z napędem elektrycznym generuje on moc 653 koni mechanicznych oraz moment obrotowy wynoszący 800 niutonometrów.

Według informacji podanych przez producenta, czas przyspieszenia od 0 do 100 km/h wynosi 4,3 sekundy. Prędkość maksymalna, to w zależności od wyposażenia 250 lub 270 km/h.

Na załączonym nagraniu wideo możesz zobaczyć jak taki wielki SUV spisuje się na niemieckiej autostradzie. Autor filmu wybrał się na odcinek, na którym nie ma ograniczenia prędkości.

Niedawno do oferty trafiła również topowa odmiana Label Red, którą wyceniono w Polsce na 1 100 000 złotych. Tutaj kierowca otrzymuje do dyspozycji moc 748 koni mechanicznych i moment obrotowy wynoszący 1000 niutonometrów.

Oto co siedzi pod maską BMW XM 50e. “Śmieją się, że jest wolniejsze od X3 w dieslu” (wideo)

Standardowe BMW XM jest trochę tańsze, ale również nie należy do aut, na które każdy może sobie pozwolić. Cena w polskich salonach startuje od 950 000 złotych.