Takiej modyfikacji w Volkswagenie jeszcze nie widziałeś. “Golf Mk5 GTI prawie jak McLaren F1”

W zdecydowanej większości samochodów wewnątrz znajdziesz kierownicę umieszczoną po lewej lub po prawej stronie deski rozdzielczej. Producent oferuje często oba warianty, w zależności od rynku docelowego.

Wyjątkami są na przykład takie sportowe auta jak McLaren F1 czy McLaren Speedtail. Tutaj kierowca siedzi przed samym środkiem deski rozdzielczej, co ma mu zapewnić jeszcze lepsze wrażenia z jazdy.

Ten Golf GTI czuje się na torze jak ryba w wodzie. “Pasażer był w szoku jak to łyka zakręty” (wideo)

Właściciel Volkswagena Golfa GTI piątej generacji postanowił zrobić taki sam zabieg w swoim aucie. Udało mu się zmodyfikować układ kierowniczy i elementy wnętrza.

Volkswagen Golf GTI mk5
Volkswagen Golf GTI mk5 fot. marktplaats.nl

Gość połączył dwie deski rozdzielcze, aby zarówno po lewej jak i prawej stronie kierownicy pojawiła się konsola centralna. Trzeba przyznać, że wyglada to dość „dziwnie”.

Pod maską nie zaszły żadne zmiany. Nadal mamy tam do czynienia z jednostką 2.0 o mocy 200 koni mechanicznych. Jest ona przekazywana na przednią oś za pomocą automatycznej przekładni DSG.

Volkswagen Golf GTI mk5
Volkswagen Golf GTI mk5 fot. marktplaats.nl

Golf GTI obudził w nim potwora. “Ma certyfikat na zmiany pasów bez kierunków” (wideo)

Volkswagen Golf GTI Mk5 z centralnie umieszczonym fotelem został wystawiony na sprzedaż. Właściciel życzy sobie za niego 4000 euro, czyli około 19 000 złotych.