Wziął “starą” Siódemę w obroty na autostradzie. BMW 750i G11 LCI pokazało co potrafi (wideo)

BMW Serii 7 generacji G11 oferowane było z dość szeroką gamą silnikową. Na jej szczycie królował wariant M760Li z 6.6 litrową jednostką V12 pod maską.

Na załączonym nagraniu wideo zobaczysz w akcji nieco słabszą odmianę, choć również imponującą. To BMW 750i G11 po faceliftingu. Między przednimi kołami pracuje tam jednostka V8 o pojemności 4.4 litra.

To już naprawdę ostatnie. Jeszcze tylko 12 osób będzie mogło kupić BMW z silnikiem V12

Generuje ona moc 530 koni mechanicznych oraz moment obrotowy wynoszący 750 niutonometrów. Dzięki napędowi na wszystkie koła czas przyspieszenia od 0 do 100 km/h wynosi równe 4 sekundy.

Prędkość maksymalna standardowo została ograniczona elektronicznie do 250 km/h. Na nagraniu możesz sprawdzić ile tej niemieckiej limuzynie zajmuje osiągnięcie takiej szybkości.

8-cylindrowa jednostka napędowa, oprócz świetnych parametrów, oferuje również imponujące brzmienie. Elektryczny wariant nowej generacji i7 już tego nie zapewni.

Tak brzmi elektryczna limuzyna BMW. W każdym trybie jazdy i7 xDrive60 ma inny dźwięk (wideo)

Na szczęście, w ofercie widnieje również spalinowa wersja nowej Siódemki. Model o oznaczeniu 760i xDrive również korzysta z 4.4 litrowego V8, ale o mocy 544 koni mechanicznych.