Tak brzmi elektryczna limuzyna BMW. W każdym trybie jazdy i7 xDrive60 ma inny dźwięk (wideo)

W samochodach elektrycznych brakuje klasycznego dźwięku silnika. Dla wielu miłośników motoryzacji jest to jedna z największych wad aut z tego typu napędem.

Producenci stosują oczywiście specjalne systemy, które emitują brzmienie podczas jazdy. Są to jednak najczęściej nieco inne, bardziej „kosmiczne” dźwięki.

BMW i7 xDrive60 startuje od 662 800 zł. Za kino dopłacasz 32 300 zł, a za lakier nawet 62 100 zł

Inżynierowie BMW podjęli współpracę w tej kwestii z samym Hansem Zimmerem. Słynny kompozytor jest odpowiedzialny za to, jak brzmią nowe elektryczne modele tej marki.

BMW i7 xDrive60
BMW i7 xDrive60

Na załączonym nagraniu wideo możesz posłuchać jak działa to w BMW i7. Najnowsza limuzyna napędzana silnikami bezemisyjnymi wyposażona jest w multum bajerów, więc nie mogło też zabraknąć interesujących dźwięków.

Zmienia się on nawet w zależności od wybranego trybu jazdy. Jeśli natomiast któremuś z klientów żaden z nich się nie spodoba, może to jednym kliknięciem po prostu wyłączyć funkcję IconicSounds.

BMW i7 xDrive60
BMW i7 xDrive60

Kosmiczny “dźwięk silnika” w Mercedesie EQS. Nie każdemu przypadnie to do gustu (wideo)

Cena BMW i7 xDrive60 startuje w polskich salonach od 650 000 złotych. Mamy tam do czynienia z mocą 544 koni mechanicznych i zasięgiem teoretycznym do 625 kilometrów w cyklu mieszanym (WLTP).