Do tej pory jedynym wariantem Volkswagena ID.4 z napędem na obie osie był 299-konny, usportowiony wariant GTX. Teraz niemiecki producent poszerza europejską ofertę.
Już wkrótce w polskim konfiguratorze znajdziesz model ID.4 Pro 4Motion. Skorzystasz w nim z mocy 265 koni mechanicznych, które pozwolą na przyspieszenie do 100 km/h w 6,9 sekundy.
> Volkswagen ID.4 GTX (2021) z 300-konnym silnikiem i napędem AWD mierzy w Mustanga
Wariant ten ma być idealny do holowania. Bez problemu podczepimy mały kemping lub przyczepkę z łódką. Na haku będziemy mogli pociągnąć do 1400 kilogramów masy.
Na pokładzie znajdują się akumulatory o łącznej pojemności 77 kWh. Teoretycznie pozwolą one na przejechanie do 517 kilometrów (WLTP). Ładowanie od 5 do 80 procent zajmie tylko 36 minut.
Polskiego cennika Volkswagena ID.4 Pro 4Motion jeszcze niestety nie mamy. W Niemczech natomiast różnica między nim, a wariantem GTX wynosi około 19 000 złotych.
> Volkswagen ID.Buzz startuje w Polsce od 248 091 zł. Niemcy zapłacą w swoim salonie dużo więcej
W Polsce cena 299-konnego Volkswagena ID.4 GTX zaczyna się od 248 490 złotych. Możemy się więc spodziewać ceny ID.4 Pro 4Motion na poziomie około 230 000 złotych, czyli o około 15 000 złotych więcej niż ID.4 Pro Performance.