Nowe wnętrze również w M3. BMW poszerza ofertę innych modeli i ma gratkę dla fanów driftu

Prezentację odświeżonego BMW Serii 3 G20 mamy już za sobą. Najbardziej widoczną zmianą jest chyba zastosowanie nowego podwójnego ekranu na desce rozdzielczej.

Nie trzeba było długo czekać na zapowiedź takiego samego zabiegu w przypadku modelu M3. Producent udostępnił właśnie fotografię wnętrza tego sportowego wariantu Trójki.

2022 BMW Serii 3 G20
2022 BMW Serii 3 G20

BMW Serii 3 G20 (2022) LCI oficjalnie. Pakiet Shadow Line i 3-strefowa klima w standardzie

Już od lipca 2022 roku każda zamówiona M3 wyjedzie z salonu z zakrzywionym wyświetlaczem dotykowym. Lewa część o przekątnej 12,3 cala obsługuje wirtualny kokpit, prawa natomiast, 14,9-calowa wyświetla nowy system multimedialny iDrive 8.

2022 BMW Serii 4 Gran Coupe
2022 BMW Serii 4 Gran Coupe tył

Klienci będą mogli wybrać nowy rodzaj wykończenia dekorów wewnątrz o nazwie Aluminum Rhombicle Anthracite. Dodatkowo, na liście dostępnych lakierów po raz pierwszy pojawi się matowy odcień Frozen Pure Grey Metallic.

Najprawdopodobniej z zewnątrz nie zauważymy żadnych nowości, poza wspomnianym wyżej kolorem nadwozia. BMW zapowiedziało też zmiany w gamie silnikowej innych modeli.

2022 BMW Serii 2 Active Tourer
2022 BMW Serii 2 Active Tourer

Oferta BMW Serii 2 Active Tourer poszerzy się o warianty hybrydowe typu plug-in: 225e xDrive (245 KM), 230e xDrive (326 KM), oraz diesla z układem miękkiej hybrydy 223d xDrive (197 KM).

BMW Serii 2 Coupe również otrzyma zakrzywiony ekran w kabinie, oraz nową odmianę napędową 218i. 2.0 litrowy silnik benzynowy o mocy 156 koni mechanicznych połączono tam z 8-biegowym automatem Steptronic.

2022 BMW M240i Coupe xDrive G42
2022 BMW M240i Coupe xDrive G42 tył

Nowością jest też wysokoprężny wariant BMW 430d xDrive Gran Coupe. Pod jego maską pracuje 3.0 litrowy silnik R6 o mocy 286 koni mechanicznych oraz momencie obrotowym wynoszącym 650 niutonometrów.

BMW X7 (2023) oficjalnie. Ma front z nowej “Siódemki” i 4.4 l V8 o mocy 530 KM (wideo)

Niemcy mają też coś dla fanów jazdy w kontrolowanym poślizgu. BMW M240i oraz M440i Gran Coupe będą oferowane również bez układu xDrive, czyli z napędem wyłącznie na tylną oś.