Obecnie jednym z najbardziej pożądanych modeli McLarena wśród miłośników motoryzacji jest Senna. To istna wyścigówka z homologacją drogową, w której najważniejsze jest jak najszybsze pokonywanie okrążeń.
Za napęd tego potwora odpowiada turbodoładowana 4.0 litrowa jednostka V8. Kierowca dostaje do dyspozycji 800 koni mechanicznych i 800 niutonometrów momentu obrotowego.
Zobacz również
Masywna terenówka za 163 tys. zł wjeżdża do Europy. Polska może być następnym rynkiem po hiszpańskim
Nie jest to najnowszy SUV, ale za to nie ma problemów z częściami. Za 101 700 zł wyjedziesz z salonu
Kompaktowy SUV z Europy za 76 400 zł zaboli Baica 3. Oferuje duży ekran dotykowy, kamerę cofania i 17-calowe felgi
Sprint do 100 km/h zajmuje tutaj tylko 2,8 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 335 km/h. McLaren zamierza zbudować tylko 500 egzemplarzy i cena każdego z nich zaczyna się od około 4,3 miliona złotych.
Jeden z właścicieli opowiedział właśnie przed kamerą o kosztach utrzymania i ewentualnych napraw serwisowych. Jak można się domyślać, nie jest to Daewoo i u mechanika nie wystarczy zostawić kilkuset złotych.

Przykładowo, wymiana silnika to koszt około 350 000 złotych, a skrzyni biegów 280 000 złotych. Po uderzeniu w coś przednim zderzakiem będziemy zmuszeni wymienić cały front, co wiąże się z fakturą opiewającą na sumę 550 000 złotych.
Jeśli podczas jazdy kamyk spowoduje uszkodzenie przedniej szyby, koszt jej wymiany to 18 500 złotych. Dużo więcej zapłacisz, jeśli z jakiegoś powodu zniszczysz drzwi. Nowy element to wydatek 550 000 złotych.

Po długim „upalaniu” na torze wyścigowym w końcu będziesz zmuszony zająć się hamulcami. Wymiana tarcz na obu osiach pochłonie 280 000 złotych. Jak widać, sam zakup takiego auta to dopiero początek.



