BMW ciężko pracuje nad nową generacją limuzyny Serii 7. Model ten najprawdopodobniej będzie nosił oznaczenie G70/G71 w zależności od długości rozstawu osi.
Inżynierowie z Monachium postanowili zabrać nową Siódemkę na kilka przejazdów po torze wyścigowym Nurburgring, aby popracować nad prowadzeniem się samochodu.
> Oto Mercedes EQS (2022). To ma być bat na Taycana i e-trona GT, przejedzie prawie 800 km
Nowa Seria 7 oklejona była dosyć mocnym kamuflażem, ale wprawne oko dostrzeże kilka interesujących szczegółów. Jednym z nich są kamery umieszczone na przednich błotnikach.
Nie mamy pewności do czego one będą służyć. Jest szansa, że zastąpią konwencjonalne lusterka, byłoby to pierwsze BMW korzystające z tej technologii. Inną opcją są czujniki wspomagające jazdę autonomiczną.
Można też śmiało stwierdzić, że przedni zderzak pozbawiony będzie pionowych nerek przebiegających przez całą jego wysokość. Grill nadal będzie duży, ale w standardowym kształcie.
> Mercedes Klasy S W223 (2021) oficjalnie: lista zmian, zdjęcia oraz dane techniczne
Nowa generacja BMW Serii 7 powinna trafić na rynek już w 2023 roku. Producent ma więc jeszcze trochę czasu na poprawki. Jesteśmy bardzo ciekawi, czy BMW dotrzyma słowa i faktycznie w G70 nie uraczymy już silnika V12.