BMW M135i xDrive (2022) stało się stabilniejsze i głośniejsze. Moc silnika pozostała bez zmian

Niemcy wprowadzili zmiany do swojego hothatcha. Z zewnątrz nie widać praktycznie żadnych różnic, ale zauważysz je, kiedy wybierzesz się na przejażdżkę.

BMW M135i xDrive zyskało teraz na nowo zestrojone zawieszenie. Przednie koła ustawiono pod nieco większym kątem, co ma sprawić, że auto będzie się lepiej zachowywało w zakrętach.

VW Golf GTI w walce z bezpośrednim rywalem z Monachium, o którym mało kto słyszał (wideo)

Oprócz tego zmodyfikowano mocowanie zawieszenia, zastosowano inne sprężyny oraz amortyzatory. Popracowano również nad systemem kontroli trakcji, który ma pozwolić na większą zabawę.

Ponadto przeprojektowano delikatnie układ wydechowy, który ma zapewniać lepsze brzmienie 2.0 litrowej jednostki napędowej. Będzie więc bardziej rasowo.

Czy nowy VW Golf R (2021) może się równać z Mercedesem-AMG A35 i BMW M135i? (wideo)

Dla przypomnienia, silnik oferuje kierowcy 306 koni mechanicznych oraz 450 niutonometrów momentu obrotowego, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w 4,8 sekundy oraz prędkość maksymalna 250 km/h.