Latem tego roku BMW uzupełni ofertę crossovera X2 o nowy hybrydowy model typu plug-in (PHEV) – BMW X2 xDrive25e. Bawarska ekonomiczna propozycja oparta jest o trzycylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1.5 l i mocy 125 koni mechanicznych, który współpracuje z jednostką elektryczną o mocy 95 koni mechanicznych i akumulatorem litowo-jonowym 10 kWh (umieszczonym pod siedzeniami). Łączna moc układu napędowego wynosi 220 koni mechanicznych i 385 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
BMW X2 xDrive25e – osiągi, 0-100 km/h, spalanie, zasięg elektryczny
BMW X2 xDrive25e przyspiesza do pierwszej setki w czasie 6,8 sekundy i maksymalnie rozpędza się do 195 km/h.

Według danych fabrycznych średnie zużycie paliwa wynosi 1.7 l paliwa na 100 kilometrów, natomiast emisja CO2 38 gramów na każdy przejechany kilometr. Zasięg elektryczny to maksymalnie 57 kilometrów do prędkości 135 km/h.

BMW X2 xDrive25e – pojemność bagażnika
Pasażerowie BMW X2 xDrive25e mogą przewieźć 410 litrów bagażu lub 1290 litrów przy złożonych tylnych fotelach.

BMW X2 xDrive25e (PHEV) – czym się różni od wersji napędzanej tradycyjnym silnikiem?
BMW X2 xDrive25e jest między innymi o 10 milimetrów niższe, ma nowe reflektory LED (w standardowym wyposażeniu) oraz 17-calowe felgi aluminiowe.

Wewnątrz hybrydowe BMW zostało wyposażone m.in. w dwustrefową automatyczną klimatyzację z systemem zdalnej kontroli klimatyzacji za pomocą aplikacji na smartfonie. Dodatkowe funkcje systemu multimedialnego obejmują instrumenty pokazujące działanie systemu hybrydowego typu plug-in, w tym bieżące i poprzednie dane dotyczące zużycia paliwa.
