Polacy zajęli się starym “Rekinem” BMW. Szóstka od Carlex Design ma skórzane zegary i jest droższa niż nowe BMW 8

Najprawdopodobniej zdążyłeś już usłyszeć o polskiej firmie Carlex Design. Zajmuje się ona głównie modyfikowaniem wnętrz samochodów, i to w bardzo efektowny sposób.

Zazwyczaj trafiają tam nowe auta luksusowe lub sportowe supersamochody. Zdarza się jednak też, że wyjeżdżają stamtąd pojazdy klasyczne i właśnie tak jest w tym przypadku.

Pora na klasycznego „rekina” od BMW

Oto BMW Serii 6 generacji E24, nazywane przez fanów „Rekinem”. Wszystko za sprawą charakterystycznego kształtu przedniego pasa, który zdecydowanie przypomina tego drapieżnika.

Carlex Design BMW 635 CLX
Carlex Design BMW 635 CLX
Carlex Design BMW 635 CLX
Carlex Design BMW 635 CLX

Już wygląd zewnętrzny tego egzemplarza robi wrażenie. Nieskazitelny czarny lakier, dodatki w idealnym stanie i efektownie wyglądające, customowe 3-częściowe felgi.

Prawdziwa magia dzieje się jednak dopiero we wnętrzu. Firma Carlex Design słynie z bardzo ekskluzywnie wyglądających projektów i BMW 635 z 1986 roku nie jest wyjątkiem.

Carlex Design BMW 635 CLX
Carlex Design BMW 635 CLX
Carlex Design BMW 635 CLX
Carlex Design BMW 635 CLX

W środku zapanowała brązowa skóra „klubowa” i mnóstwo alcantary. Wszystko zaprojektowano w klasycznym stylu i nie brakuje tu ciekawych przeszyć czy wytłoczeń. Skóra została ręcznie pofarbowana, co nadało jej wyjątkowej kolorystyki.

W aucie prawie w ogóle nie uświadczysz już elementów plastikowych. Niemal wszystko zostało pokryte eleganckimi materiałami. Nawet zegary są ze skóry, z czym jeszcze nigdy wcześniej się nie spotkałem.

Carlex Design BMW 635 CLX
Carlex Design BMW 635 CLX
Carlex Design BMW 635 CLX
Carlex Design BMW 635 CLX

Egzemplarz przedstawiony na zdjęciach jest pierwszym projektem z serii klasycznych BMW od Carlex Design. Łącznie zmodyfikowanych zostanie siedem samochodów.

Stare BMW 6 od Carlex Design jest droższe niż nowa Seria 8

BMW 635 CLX, bo tak zostało ono przez tunera nazwane, zostało wystawione na sprzedaż. Za tak zmodyfikowany egzemplarz z przebiegiem 146 000 kilometrów trzeba zapłacić 130 000 euro, czyli około 579 000 złotych.

Współczesny odpowiednik tego modelu w gamie BMW, czyli Seria 8 Coupe, startuje w polskim cenniku od kwoty 493 500 złotych. W tej cenie otrzymasz model 840i z 3.0 litrowym silnikiem benzynowym o mocy 333 koni mechanicznych.

Źródło: Carlex Design