Części do chińskich samochodów to temat stresujący dla wielu kierowców w Polsce. Jeśli wcześniej nie miałeś do czynienia z tą marką, a słyszysz różne opinie o „chińczykach”, to nic dziwnego, że podchodzisz do tematu z dystansem. Nagranie, na którym polski dziennikarz motoryzacyjny w dosyć zabawny sposób wyrywa kierownicę w Omodzie 5 – nie pomaga. Wręcz wprowadza w jeszcze większy niepokój. Marka Omoda & Jaecoo nie zamierza stresować swoich klientów. Dlatego wprowadza na rynek unikalną politykę dotyczącą dostępności części.
Nowa polityka serwisowa obejmuje wszystkie części
Załóżmy, że wyrwiesz kierownicę, zderzak albo wandal uszkodzi ci lusterko. Dla Omody i Jaecoo dostępność części jest teraz absolutnym priorytetem. Od 3 października, jeśli jakakolwiek część zamówiona i opłacona przez klienta indywidualnego w autoryzowanej stacji obsługi nie dotrze w ciągu dnia roboczego, klient otrzyma 20 procent rabatu. Polityka dotyczy wszystkich części, niezależnie od rodzaju, i nie obejmuje tylko napraw gwarancyjnych ani likwidacji szkód z ubezpieczenia. Dzięki temu każdy właściciel samochodu może spać spokojnie, wiedząc, że w przypadku opóźnienia dostawy nie zostanie pozostawiony sam sobie.
Zobacz również
Lexus przecenia hybrydowego SUV-a do 133 800 zł. Ma o 2 cm większy prześwit niż Jaecoo 7 i równie świetne wykończenie
„Mniejsza Kia Sportage” boleśnie uderzy w MG ZS. W cenie 90 990 zł oferuje duży ekran i wysoki prześwit
Cupra Leon 1.5 150 KM w cenie najtańszej Omody 5. Tak się dziś walczy o uwagę kierowcówOMODA & JAECOO dysponują prawie 50 autoryzowanymi stacjami obsługi oraz centralnym magazynem części zamiennych w Duchnicach pod Warszawą. Dzięki temu zamówienie części jest szybkie i przewidywalne, a ewentualne opóźnienia minimalizowane. Importer inwestuje również w szkolenia dla mechaników i pracowników obsługi, aby procedury serwisowe były sprawne i komfortowe dla klientów.
Zobacz także: Nowy SUV MG może za chwilę kosztować tyle co Omoda 5. Lepiej poczekać z zakupem niż później żałować
Polska telewizja sprawdzi temat
Redakcja TVN Turbo w najbliższych miesiącach sprawdzi dostępność części w praktyce. W posiadaniu TVN jest rozbita Omoda 5, która zderzyła się ze Skodą. Chiński SUV zostanie przywrócony do stanu pierwotnego. Po tym, co słyszę o nowych procedurach i centralnym magazynie w Duchnicach – powinno być szybko. Ale dopiero testy pokażą, czy wszystko działa tak sprawnie, jak deklarują.
Źródło: motofilm.pl, Omoda



