Omoda to nie jedyny chiński samochód, który wariuje przy „regulacji kierownicy”. Ale u rywala Toyoty Camry nie odpadła

Jeśli jeszcze nie widziałeś, jak polski dziennikarz motoryzacyjny wyrywa kierownicę w Omodzie 5 kilkoma szarpnięciami, koniecznie musisz to nadrobić. Filmik znajdziesz w artykule. Jak jednak zobaczysz w kolejnym materiale wideo, Omoda nie jest jedyną marką z Chin, której samochody zaskakująco reagują na „regulowanie kierownicy”.

Bestune to dobrze wyceniona limuzyna z silnikiem Volkswagena

Polski rynek zalewa coraz więcej marek z Chin. Mamy już nie tylko czołowych graczy takich jak MG, Omoda, BAIC czy Jetour, ale też takie, o których nawet w Chinach niewiele osób słyszało. Marka Bestune, która weszła do Polski m.in. z limuzyną w stylu liftback – modelem B70 – również próbuje podbić nasz rynek.

Zobacz: Toyota Camry ma nowego rywala. 119 900 zł za tę limuzynę to nokaut. Ma niemiecki silnik

Najzabawniejsze jest to, że w słabszej wersji ten samochód skrywa pod maską silnik Volkswagena o pojemności 1.5, a w mocniejszej – 2.0 konstrukcji chińskiej. Sama cena jest świetna jak na to, co auto oferuje: 119 900 zł za wersję Business z automatyczną skrzynią biegów. I uwierzcie – niczego mu nie brakuje.

Bestune B70 - przód, fot. Sebastian Rydzewski, motofilm.pl / TVN Turbo
Bestune B70 – przód, fot. Sebastian Rydzewski, motofilm.pl / TVN Turbo

Wyposażenie Bestune B70 robi wrażenie

Wersja Business oferuje m.in. dwa 12,3-calowe ekrany (zestaw wskaźników i dotykowy ekran multimediów), panoramiczny dach, tapicerkę z ekologicznej skóry, adaptacyjny tempomat, reflektory LED i 18-calowe felgi aluminiowe. Na liście wyposażenia znajdziemy również elektrycznie regulowany fotel kierowcy, dwustrefową klimatyzację automatyczną oraz system kamer 360°.

I trzeba przyznać – wygląda naprawdę dobrze. To rywal m.in. dla takich uznanych aut jak Toyota Camry czy Skoda Superb.

Jaki objaw ma Bestune B70 podczas regulacji kierownicy?

W tym przypadku nie doszło do takich szarpnięć jak w Omodzie 5. Na filmie reakcja jest znacznie łagodniejsza – być może dlatego, że ten egzemplarz nie został kupiony przez TVN, jak Omoda. Nie da się więc ocenić, czy po mocniejszych ruchach kierownica by odpadła. Jedno jest pewne – auto reaguje przezabawnie na regulację kolumny kierowniczej góra–dół. Jak? Po prostu… trąbi.

Bestune B70 - wnętrze
Bestune B70 – wnętrze

„Myślę, że ten samochód mógłby się nadać jako instrument” – komentuje jeden z widzów.

Nie wiadomo, czy ta przypadłość dotyczy wszystkich egzemplarzy Bestune B70. Pewne jest natomiast, że producent oferuje 5-letnią gwarancję z limitem do 150 tys. km. Za marką stoi potężna grupa AADC, odpowiedzialna w Polsce m.in. za BAIC, KGM, Jetour i Forthing. To poważny gracz, który z pewnością przyjrzy się tej sprawie z bliska.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez Łukasz Bąk (@lukaszbak_caroseria)


Źródło: motofilm.pl