Najpopularniejszy kompaktowy SUV w Europie przeszedł facelifting. Hyundai Tucson 2024 mocno zmienił się w środku

Każdy z producentów słucha głosów od swoich klientów i od czasu do czasu wprowadza odświeżone wersje oferowanych przez siebie samochodów. Hyundai właśnie zaprezentował swojego popularnego SUV-a po faceliftingu. Oto nowy Tucson.

Już wkrótce, bo na początku 2024 roku, odmłodzony SUV segmentu C zawita na polskim rynku. Dokładną specyfikację europejskiej wersji poznamy niebawem, ale już teraz wiemy sporo na temat zmian, które zaszły w Tucsonie.

Z przodu pojawiły się delikatne modyfikacje całego pasa. Poczwórne lampy LED do jazdy dziennej nieco zmieniły swój kształt, podobnie jak wzór grilla i zderzaka. Niektórzy jednak z pewnością dojrzą różnice dopiero porównując zdjęcia modelu sprzed i po liftingu.

2024 Hyundai Tucson
Odświeżony zderzak, grill i sygnatura świetlna
2021 Hyundai Tucson
A tak to wygląda w Tucsonie sprzed faceliftingu

Z tyłu podobno zastosowano nieco szerszy zderzak. Podobno, ponieważ producent nie uraczył nas zdjęciem tej części nadwozia. Ma to jednak sprawiać wrażenie szerzej osadzonych kół. A propos, w ofercie pojawią się nowe wzory felg aluminiowych.

Hyundai Tucson 2024 – Najważniejsze wydarzyło się w środku

Najbardziej zauważalne zmiany pojawiły się w środku. Hyundai Tucson otrzymał zupełnie nową deskę rozdzielczą, na której umieszczono zakrzywiony panel z dwoma wyświetlaczami o przekątnej 12,3 cala każdy.

Pod prawym monitorem znalazło się miejsce dla zintegrowanego „centrum dowodzenia”, na którym uświadczymy fizyczne przełączniki. Można tam sterować klimatyzacją czy multimediami.

2024 Hyundai Tucson
Podwójny wyświetlacz i dużo ładniejszy wzór deski rozdzielczej
2021 Hyundai Tucson
Układ sprzed liftingu chyba dość szybko się zestarzał

Jest też nowy wzór kierownicy, gdzie czteroramienne koło zmieniono na trójramienne. Tutaj zdania z pewnością będą podzielone i kwestią gustu jest które rozwiązanie prezentuje się ładniej.

Cennik i specyfikacja pojawią się niebawem

Klienci muszą uzbroić się w cierpliwość, gdyż dopiero wkrótce pojawią się informacje dotyczące układów napędowych, wersji wyposażenia oraz oczywiście cen. Na aktualnie oferowany model sprzed liftingu trzeba przygotować co najmniej 128 400 złotych.

Najtańsza „klasyczna” hybryda to wydatek 159 900 złotych, a za odmianę plug-in należy zapłacić minimum 210 900 złotych. Ta ostatnia oferuje moc 265 koni mechanicznych i bezemisyjny zasięg na poziomie 74 kilometrów w cyklu miejskim (WLTP).

2024 Hyundai Tucson
2024 Hyundai Tucson

Hyundai Tucson to bardzo popularne auto, które często widujemy na drogach. W 2022 roku udało mu się zdobyć tytuł najlepiej sprzedającego się auta w segmencie kompaktowych SUV-ów w Europie.

Źródło: Hyundai, motofilm.pl