Każdy producent samochodu posiada logo, które rozpoznawalne jest na całym świecie. Któż nie kojarzy gwiazdy Mercedesa, śmigła BMW, czy czterech pierścieni Audi.
Raz na jakiś czas, zapada decyzja o „liftingu” emblematu. Tym razem na taki krok zdecydował się producent ze Stuttgartu-Zuffenhausen, czyli Porsche.
> Porsche świętuje 75. urodziny pierwszego auta sportowego. Oto Porsche Vision 357 (wideo)

Legendarny herb został tylko delikatnie zmodyfikowany. Z tła złotych elementów zniknęły wystające „kropki”, a na czerwonych paskach pojawił się wzór plastra miodu.
Proces modernizacji trwał podobno aż trzy lata. Prezentacja odmłodzonego logo specjalnie zbiega się w czasie ze świętowaniem 75-lecia tworzenia aut sportowych przez Porsche.
Pierwsza wersja herbu została zaprezentowana w 1952 roku. Aktualne wcielenie nie jest oczywiście pierwszym „liftingiem”. Logo delikatnie zmieniano w latach 1954, 1963, 1973, 1994 i 2008.

> Porównali na prostej nowe i stare Porsche 911 GT3 RS. “Wielu może być zawiedzionych” (wideo)
Nowe znaczki trafią do wszystkich modeli Porsche jeszcze przed końcem 2023 roku. Żeby jednak zauważyć zmianę, będziesz musiał podejść naprawdę blisko do danego auta.