Samochody z bardzo nisko położonym środkiem ciężkości zazwyczaj posiadają świetne właściwości jezdne. Producenci walczą o to podczas projektowania nowych aut.
Właśnie to jest głównym z powodów umieszczania baterii w podłodze samochodów elektrycznych. Dzięki temu, podczas pokonywania zakrętów wydaje się, jakbyśmy byli przyklejeni do podłoża.
> Elektryczny Mercedes EQG poległ w testach na ringu. “Brzmiał jak rozklekotany traktor” (wideo)
Nawet pomimo wysokiej masy aut z takim napędem, wiele z nich prowadzi się naprawdę nieźle. Chciał się tym pochwalić kierowca nowego Mercedesa EQE.
Na jednym z rozwidleń na autostradzie postanowił nie zmniejszać prędkości. Zamiast delikatnie wyhamować postąpił wręcz przeciwnie i wcisnął gaz.
> Odcinki niemieckich autostrad nadal bez limitu prędkości. Wszystko dzięki autom elektrycznym
Auto bez problemu przyspieszało i zachowywało się w zakręcie bardzo stabilnie. Dziwny jedynie był dobiegający z głośników dźwięk imitujący „silnik”.
Wyświetl ten post na Instagramie