Seryjne samochody stają się niestety coraz cichsze. Oczywiście, dla jednych może to być zaletą, dla innych wielką wadą. Nie każdy lubi bowiem słuchać głośnego ryku z wydechu.
Dla osób, które to jednak uwielbiają, nadal istnieją firmy oferujące przedmioty poprawiające walory akustyczne jednostki napędowej. Mowa oczywiście o tunerach i ich układach wydechowych.
> Mało co brzmi lepiej niż Aventador z wydechem Gintani. “Przy każdej redukcji mam ciary” (wideo)
Ferrari 812 Superfast skrywa pod maską wolnossący silnik V12 o pojemności 6.5 litra. Generuje on moc 800 koni mechanicznych i już w serii brzmi naprawdę nieźle.
Firma Gintani uznała jednak, że da się z tego wyciągnąć jeszcze więcej. Na załączonym nagraniu wideo możesz zobaczyć, a właściwie usłyszeć, jaki z Ferrari zrobił się teraz potwór.
Ryk wydobywający się z końcówek układu wydechowego jest przerażający. Kierowca z pewnością po przejażdżce ma ciarki na całym ciele jeszcze przez długi czas.
> Był przerażony podczas przejażdżki. Aventador SVJ z wydechem Gintani “zrył mu baniak” (wideo)
Ten model Ferrari oferuje oczywiście również świetne osiągi. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 2,9 sekundy, a prędkość maksymalna to 340 km/h.
Wyświetl ten post na Instagramie