Zawieszenie do Porsche Carrera GT za 92 500 zł. “Każdy właściciel będzie chciał je kupić” (wideo)

Chyba wszyscy miłośnicy motoryzacji doskonale wiedzą jakim autem jest Porsche Carrera GT. Model produkowany w latach 2003-2006 to marzenie większości z nas.

Samochód ten ma bardzo „analogowy” charakter i potrafi sprawić mnóstwo frajdy z jazdy. Nie należy jednak również to aut, którymi jeździ się nadzwyczajnie łatwo.

Mężczyzna wyjechał na miasto “szkieletem” Carrery GT. “Najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłem” (wideo)

Kierowca musi się przyzwyczaić do wyścigowego sprzęgła, które bardzo łatwo uszkodzić. Wymiana tego elementu na nowy to niestety koszt około 140 000 złotych.

Porsche Carrera GT KW HLS
Porsche Carrera GT KW HLS

Warto również pamiętać o bardzo niskim prześwicie, przez który z łatwością możemy uszkodzić auto na nierównościach. Renomowany producent zawieszeń KW znalazł jednak na to sposób.

W ich ofercie pojawił się zestaw gwintowanego zawieszenia z systemem hydraulicznego podnoszenia przedniej i tylnej osi. Za naciśnięciem przycisku możemy zwiększyć prześwit o 45 milimetrów.

Koszt zakupu takiego zestawu nie jest niski. Gwint KW V5 HLS do Porsche Carrery GT to wydatek 19 334 euro, co według aktualnego kursu przekłada się na około 92 500 złotych.

Porsche Carrera GT KW HLS
Porsche Carrera GT KW HLS

Biorąc jednak pod uwagę wartość samochodu i koszt naprawy ewentualnych uszkodzeń, warto zastanowić się nad zakupem takiego zawieszenia. Może to być dobra inwestycja.

Dla przypomnienia, Porsche Carrera GT napędzana jest wolnossącym silnikiem V10 o pojemności 5.7 litra. Generuje on moc 612 koni mechanicznych i potrafi rozpędzić to auto od 0 do 100 km/h w 3,9 sekundy.