Bardzo możliwe, że słyszałeś już często o problemach z jakością wykonania samochodów marki Tesla. Amerykański producent w ostatnim czasie dokonał w tym jednak spory postęp.
Nadal niestety zdarzają się przypadki błędów w montażu. Tego typu sytuacje mogą się przytrafić oczywiście w każdej innej marce, bo to nic innego jak błąd człowieka.
> Właściciele Tesli mają dość jakości wykonania ich aut. Norwegowie ogłosili 24 h strajk głodowy
Świeżo upieczony właściciel Tesli Model Y, podróżował z rodziną drogą szybkiego ruchu. W pewnym momencie poczuł luz na kierownicy. Gdy ją pociągnął, ta po prostu odpadła.
Na szczęście był w stanie bezpiecznie wytracić prędkość i zatrzymać się na poboczu. Samochód trafił do serwisu, gdzie za naprawienie usterki właściciel musiał zapłacić 450 złotych.
> O tym nie usłyszysz ani słowa od fana Tesli. Jakość wykończenia wnętrza to dramat (wideo)
Po takiej „akcji” właściciel stracił zaufanie do Tesli. Będzie się starał o pełny zwrot kosztu zakupu samochodu i wkrótce rozejrzy się za autem innej marki.
@elonmusk @TeslaOwnersWW @BLKMDL3 Family was excited to receive Tesla Y delivery on 1/24/2023. Was driving on highway and all the sudden steering wheel fall off, was lucky enough there was no car behind and I was able to pull on devider #SafetyFirst #Fixit #TeslaModelY #help pic.twitter.com/4UMokFA2cv
— Prerak (@preneh24) January 30, 2023