Zatrzymywanie pojazdu na przejeździe kolejowym jest oczywiście zabronione. Możemy się znaleźć w bardzo niebezpiecznej sytuacji, gdy nagle zaczną się zamykać szlabany.
Będzie to oznaczało, że za chwile przejedzie tędy pociąg, i może dojść do katastrofy. Tym razem jednak zatrzymanie na przejeździe nie było zamierzone.
> TIR-owiec z Mercedesa utknął na lodzie. “Gość z Audi Q5 pokazał mu, co potrafi Quattro” (wideo)
Kierowca ciężarówki nie był w stanie samodzielnie ruszyć dalej ze względu na warunki pogodowe. Trzeba było szybko poprosić kogoś o pomoc.
Na szczęście, pojawił się właściciel Volkswagena Passata B5 z napędem na wszystkie koła 4MOTION. Szybkie podpięcie linki holowniczej i wciśnięcie gazu do dechy uratowało sytuację.
Ciągnik siodłowy wraz z naczepą opuściły torowisko tuż przed zamknięciem się szlabanów. Kierowca Volkswagena był z siebie oraz swojej maszyny bardzo dumny.
> Laweta załadowana dostawczakami utknęła na śniegu. “Pomoże tylko Audi z Quattro” (wideo)
Napęd na wszystkie koła w Passacie B5 sprzed liftingu dostępny był w trzech wersjach napędowych. Klienci mogli takie auto zamówić z silnikami: 2.8 V6 193 KM, 1.9 TDI 115 KM oraz 2.5 TDI 150 KM.