Porsche ma w swojej gamie naprawdę sporo wariantów modelu 911. Praktycznie nie ma możliwości, żeby któryś z klientów nie wybrał dla siebie czegoś odpowiedniego. Aktualnie jest to dokładnie aż 26 wersji. Od standardowej Carrery, poprzez emocjonującego GTS’a, super szybkie Turbo S, aż po topowy wariant z zacięciem wyścigowym, czyli GT3 RS.
Wśród nich są również warianty, które nie będą dostępne dla każdego. Wśród limitowanych edycji Porsche 911 znajdziesz chociażby wersję Sport Classic. Jej premiera odbyła się w kwietniu 2022 roku.
Zobacz również
Kosztuje 111 400 zł i można się w niej przespać. Uterenowiona japońska hybryda spala tylko 3,6 litra
Nie jest chiński, a kosztuje tylko o 7 tys. zł więcej od Dacii Sandero. Nadrabia ekspresem do kawy i lepszymi osiągami
Jeden ma 280 KM i trzy silniki, drugi 147 KM i AWD. Choć cena jest taka sama, wybór wcale nie jest oczywisty
Niemcy planują zbudować jedynie 1250 egzemplarzy Porsche 911 Sport Classic. Auto bazuje na 911 Turbo, ale posiada napęd wyłącznie na tylną oś i manualną, 7-stopniową skrzynię biegów.
Skodo bazuje na 911 Turbo, to mamy tu do czynienia z silnikiem 3.8 o mocy 550 koni mechanicznych i momencie obrotowym wynoszącym 600 niutonometrów. Czas przyspieszenia od 0 do 100 km/h to 4,1 sekundy, a prędkość maksymalna to 315 km/h.
W polskich salonach cennik podstawowego Porsche 911 Carrera startuje od 564 000 złotych. Za Porsche 911 Sport Classic trzeba zapłacić co najmniej 1 425 000 złotych.

Producent właśnie opublikował krótkie nagranie ukazujące proces montażu tego modelu. Wiele elementów składanych jest ręcznie, aby zapewnić jak najlepszą kontrolę jakości.



