Dacia “kręci beczkę” z BMW. Producent zapewnia, że nigdy nie zrobi tego swoim klientom

W sieci od pewnego czasu krążą informacje na temat nowej metody wyposażania samochodów. Już wkrótce, niektóre z opcji w naszych autach będziemy mogli „subskrybować”.

Najprostszym przykładem jest chociażby funkcja podgrzewania czy grzania foteli. Zgodnie z nowymi zasadami, będziemy w stanie wykupić tę opcję jedynie na miesiące, w których faktycznie z tego korzystamy.

Dacia termofor
Dacia termofor

W BMW zgłupieli do reszty. “Centrala marki każe sobie płacić abonament za podgrzewane fotele”

Obniży się więc jednorazowy koszt zakupu samochodu, ale klient będzie zmuszony do wnoszenia miesięcznej opłaty za daną opcję. Komu wyjdzie to na dobre? Możemy się chyba domyślać.

Na szczęście, nie wszyscy producenci planują tego typu zabieg. Brytyjskie przedstawicielstwo Dacii postanowiło sobie trochę zażartować z tego pomysłu.

Dacia termofor
Dacia termofor

W trzech salonach tej marki(w Manchesterze, Londynie i Swansea), w dniach 1 i 2 lutego rozdawane będą za darmo termofory z logo Dacia. Każdy z dilerów będzie miał do rozdania po 25 sztuk tego gadżetu.

Chcesz, żeby Twoja tesla posiadała tryb jazdy autonomicznej? Musisz wykupić subskrypcję

Mają one zastąpić niektórym kierowcom właśnie funkcję podgrzewanych foteli. Dacia podkreśla również, że nie ma zamiaru wprowadzać subskrypcji w swoich autach.